Corrections

Slate’s Mistakes for the Week of Nov. 16

In a Nov. 20 Jurisprudence, Mark Joseph Stern misidentified the author of an opinion blocking “conversion therapy” bans. It was Britt Grant, not Lisa Branch.

In a Nov. 19 Life, Shannon Palus misspelled the name of Adriene from Yoga With Adriene.

In a Nov. 19 Politics, Ben Mathis-Lilley misdescribed Philadelphia as a majority-Black city. Its Black residents constitute a plurality but not a majority.

In a Nov. 19 Work, Heather Schwedel misspelled the column name Traumarama.

In a Nov. 18 Family, Aria Alamalhodaei misspelled Jo Jorgensen’s last name and Hillary Clinton’s first name.

In a Nov. 18 Future Tense, Daniel A. Hanley misstated the relationship between John Deere’s repair services and its profit margins as it relates to the company’s equipment sales.

In a Nov. 18 Politics, Jacqui Walpole misspelled Lindsey Graham’s first name.

In a Nov. 13 Future Tense, Jennifer Daskal misstated when the Austrian Supreme Court issued a ruling ordering Facebook to remove a post worldwide. It was in September but only reported on Nov. 12.

Slate strives to correct all errors of fact. If you’ve seen an error in our pages, let us know at corrections@slate.com. General comments should be posted in our Comments sections associated with each article.