Corrections

Slate’s Mistakes for the Week of Sept. 23

In a Sept. 28 Politics, Lili Loofbourow misspelled Greg Gutfeld’s first name.

In a Sept. 27 Life, Karen Lindell misidentified the Online Computer Library Center.

Due to an editing error, a Sept. 26 Jurisprudence misattributed a comment made by John Napier Tye to Chuck McCullough.

In a Sept. 26 Wide Angle, Seth Simons misstated that Tim Dillon’s podcast was a production of GaS Digital. Although Dillon’s podcast was part of the GaS network, he left before the episode with Gavin McInnes aired.

In a Sept. 25 Industry, April Glaser misstated that 44 HCL contractors voted to approve their union and 22 voted not to. Forty-nine contractors voted for approval, and 24 voted against it.

In a Sept. 25 Slatest, Ben Mathis-Lilley described Donald Trump as “demanding” that Ukraine investigate the Biden family; it’s more accurate to say he “pressured” the country’s president to do so.

In a Sept. 24 Slatest, Ben Mathis-Lilley misidentified Rep. Mikie Sherrill as Rep. Elissa Slotkin.

In a Sept. 23 Medical Examiner, Shannon Palus misspelled Matamoros, Mexico, and Shawn Gewirtz’s last name.

In a Sept. 22 Goods, Christina Cauterucci misidentified Vera Farmiga as Annie Murphy and Annie Murphy as Vera Farmiga.

In a Nov. 6, 2014, Books, Emily Tamkin misstated that writer Mikhail Bulgakov was also an engineer. He was a medical doctor.

Slate strives to correct all errors of fact. If you’ve seen an error in our pages, let us know at corrections@slate.com. General comments should be posted in our Comments sections associated with each article.