Corrections

Slate’s Mistakes for the Week of Jan. 28

Due to an editing error, a Jan. 31 Care and Feeding misattributed a byline to Brandon Hersey and omitted Amy Scott’s byline.

A Jan. 31 Gist page misidentified Hillary Frank as a “professional mom.” She is an author.

Due to an editing error, a Jan. 31 Jurisprudence misidentified Gerald Ford as speaker of the House in 1973. He was House minority leader.

In a Jan. 30 War Stories, Fred Kaplan misstated that President Donald Trump sent a tweet at 3:40 a.m. The tweet was sent at 6:40 a.m. in Washington.

In a Jan. 29 Slatest, Elliot Hannon misstated that Democratic Sen. Chuck Schumer is the majority leader. Schumer is the Senate minority leader.

In a Jan. 28 Metropolis, Henry Grabar misstated the amount of stadium debt the Rams left behind in St. Louis. It was $144 million, not $144.

In a Jan. 14 Outward, Devon Price mischaracterized a July 2018 Atlantic piece by Jesse Singal. The piece did not cite a 2011 Swedish study on transitioning and suicidality, and it does not claim that transness is an unhealthy obsession.

Slate strives to correct all errors of fact. If you’ve seen an error in our pages, let us know at corrections@slate.com. General comments should be posted in our Comments sections associated with each article.