Corrections

Slate’s Mistakes for the Week of Dec. 31

In a Jan. 4 Slatest, Molly Olmstead misspelled Ritch Workman’s first name as Rich.

In a Jan. 4 Science, Shannon Palus misspelled Space.com writer Meghan Bartels’ first name.

In a Jan. 4 Slatest, Ben Mathis-Lilley misstated that a speech given by Rashida Tlaib had happened on Friday night. It was Thursday night.

In a Jan. 3 Slatest, Ben Mathis-Lilley misidentified Chuck Schumer as the Senate majority leader. He is the Senate minority leader.

Due to a production error, a Jan. 2 Faith-Based was misattributed. It was written by Ruth Graham, not Laura Bennett.

Slate strives to correct all errors of fact. If you’ve seen an error in our pages, let us know at corrections@slate.com. General comments should be posted in our Comments sections associated with each article.